Sałatka z Bobem, Awokado i Pomidorami

4.5/5 - (Ocen: 2)
Sałatka z bobem, awokado i pomidorami

Wskazówki

20 minut
3 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji: 459 kcal \ B-21 g \ T-28 g \ W-24 g \ BŁ-14 g
Wartość odżywcza 100 g sałatki: 115 kcal \ B-5 g \ T-7 g \ W-6 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Bób – 6 garści (500 g)
  • Awokado – 1 sztuka (140 g)
  • Czerwona cebula – 1 sztuka (120 g)
  • Pomidorki koktajlowe – 2 garście (200 g)
  • Suszone pomidory w oleju – 6 plastrów (60 g)
  • Ser sałatkowy a’la feta – 1/2 opak. (135 g)
  • Słonecznik, nasiona – 2 łyżki (20 g)
  • Oliwa – 2 łyżki (20 g)
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

  1. Bób ugotuj w osolonej wodzie, następnie przelej zimną wodą i obierz.
  2. Awokado i ser sałatkowy pokrój w kostkę, cebulę posiekaj dość drobno. Pomidorki poprzekrajaj, suszone pomidory pokrój w paski.
  3. Wszystkie składniki wymieszaj, dopraw pieprzem i skrop oliwą. Wymieszaj z podprażonym na patelni słonecznikiem.

Sałatka z bobem, awokado i pomidorami sprawdzi się zarówno jako pyszne i odżywcze śniadanie, posiłek do pracy, jak i sałatka na kolację.

Oceń przepis

4.5/5 - (Ocen: 2)

2 komentarze do “Sałatka z Bobem, Awokado i Pomidorami”

  1. bób przy io piszą że nie wolno 🙂 aczkolwiek to jedyne posilki na tej stronie ktore z checia bym jadła. Tyle dietetyków i diety rzucane w kąt bo jestem wybredna co do posiłków a tu widze mega smaczne propozycje 🙂

    Odpowiedz
    • Z bobem jest tak samo jak z ziemniakami (pisałam o tym w poprzednim komentarzu). Można je zjeść, ale trzeba go dobrze wkomponować w posiłek. Tu mamy źródło tłuszczu: awokado, oliwa, nasiona słonecznika, które obniżają łg posiłku. Dodatkowo jest też źródło białka (ser feta 🙂 ). Także można jeść na zdrowie 🙂

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00