Sałatka z batatem i komosą ryżową (quinoa)

Wskazówki

1 godzina  4 porcje
1 porcja to: 285 kcal \ B-8 g \ W-51 g \ T-7 g \ BŁ-8 g

Składniki

  • Sok z limonki – 12 g (2 łyżki)
  • Rukola – 40 g (2 garści)
  • Granat – 180 g (1 sztuka)
  • Orzechy włoskie – 15 g (1 łyżka)
  • Komosa ryżowa – 100 g (1 porcja)
  • Bataty – 500 g (2 sztuki)
  • Cebula czerwona – 52 g (1/2 sztuki)
  • Oliwa – 10 g (2 łyżeczki)
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Papryka ostra – 1/3 łyżeczki
  • Papryka słodka – 1/2 łyżeczki

Przygotowanie

Bataty obrać, pokroić w kostkę, wymieszać z oliwą z oliwek. Doprawić papryką ostrą, słodką i rozmarynem. Przełożyć do naczynia żaroodpornego i piec około 30-40 min w 180C. Komosę bardzo dokładnie wypłukać, przelać wodą. Ugotować w osolonej wodzie, odcedzić i przestudzić. Cebulę pokroić drobno. W dużej misce wymieszać upieczone bataty, komosę, cebulę oraz rukolę (można ją porwać na mniejsze kawałki). Dodać ziarenka granatu i orzechy. Sokiem z limonki skropić sałatkę. Oprószyć pieprzem.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Jola

bardzo dobra jest, dodałam dodatkowo mandarynkę

Item added to cart.
0 items - 0,00