Sałatka sushi

Wskazówki

30 minut  1 porcja
1 porcja to: 426 kcal \ B-26 g \ W-43 g \ T-20 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Ogórek zielony – 80 g (1/2 sztuki)
  • Papryka czerwona – 60 g (1 kawałek)
  • Awokado – 70 g (1/2 sztuki)
  • Marchew – 45 g (1 sztuka)
  • Ryż brązowy, suchy – 30 g (3 łyżki)
  • Łosoś wędzony – 80 g (1 porcja)
  • Listki z wodorostów nori – 6 g (2 sztuki)
  • Ocet ryżowy – 15 g (1,5 łyżki)
  • Sok z limonki – 6 g (1 łyżka)
  • Czarny sezam – 3 g (1 łyżeczka)
  • Pasta wasabi – 2 g (1/3 łyżeczki)
  • Sos sojowy – 5 g (1 łyżeczka)

Przygotowanie

Ryż ugotować i wystudzić. Paprykę i ogórka pokroić w cienkie paseczki, awokado w kostkę, a marchew zetrzeć na tarce. Ocet ryżowy wymieszać z sosem sojowym, pastą wasabi i sokiem z limonki. Łososia podzielić na mniejsze kawałki. Listki nori pokroić w cienkie paski. Wszystkie składniki wymieszać z sosem. Posypać czarnym sezamem.

Przerobiony przepis pochodzi z najnowszej książki Kayli Itsines.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00