Pstrąg łososiowy z frytkami z batatów i sałatką

Pstrąg łososiowy z frytkami z batatów i sałatką

Wskazówki

30 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
520 kcal \ B-27 g \ W-48 g \ T-25 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Pstrąg łososiowy – 250g (1 sztuka)
  • Imbir – 10g (2 cm kawałek)
  • Czosnek – 10g (2 ząbki)
  • Sok z limonki – 12g (2 łyżki)
  • Natka pietruszki – 6g (2 łyżki)
  • Oliwa – 20g (2 łyżki)
  • Miód lub syrop klonowy – 20g (2 łyżki)
  • Sól i pieprz – do smaku
  • Batat – 300g (1 sztuka)
  • Pomidorki koktajlowe – 160g (8 sztuk)
  • Rukola – 60g (3 garście)
  • Oliwa – 5g (1 łyżeczka)

Przygotowanie

Pstrąga płuczemy i układamy w naczyniu żaroodpornym. W słoiczku lub miseczce mieszamy starty na tarce imbir, przeciśnięty przez praskę czosnek, posiekaną natkę pietruszki, oliwę, miód, sok z limonki oraz sól i pierz. Marynatą polewamy rybę (można ją odstawić na 30 min do lodówki, ale nie jest to konieczne). Bataty kroimy na kształt frytek, układamy na blaszce, doprawiamy papryką słodką, ostrą i pieczemy razem z rybą 15-20 minut, w 200C. W międzyczasie z rukoli, pomidorków i odrobiny oliwy przygotowujemy sałatkę.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00