Pstrąg łososiowy pieczony z ziemniaczkami i szparagi

Wskazówki

35 minut  2 porcje
1 porcja to: 550 kcal \ B-36 g \ W-37 g \ T-27 g \ BŁ-5 g

Składniki

  • Ziemniaki – 400g (5 sztuk)
  • Oliwa – 20g (2 łyżki)
  • Pstrąg łososiowy – 300 g (2 płaty)
  • Cytryna – 4 plasterki
  • Pomidorki koktajlowe – 200g (2 garście)
  • Szparagi – 250g (pęczek)
  • Tymianek – 1/3 łyżeczki
  • Rozmaryn – 1/3 łyżeczki
  • Papryka słodka – 1/2 łyżeczki
  • Masło – 10g (1 kawałek)

Przygotowanie

Ziemniaki obrać, opłukać i pokroić na mniejsze kawałki. Wymieszać z oliwą (lub olejem), tymiankiem, rozmarynem i słodką papryką. Ułożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i piec przez 35 minut w 200C. Rybę opłukać, doprawić pieprzem, ewentualnie koperkiem, zawinąć w folię i na 15-20 minut przed końcem pieczenia ziemniaków, wsadzić do piekarnika (dzięki temu ryba nie będzie sucha. Gdyby piekła się za długo, nie byłaby smaczna). W międzyczasie ugotować szparagi (ok 4 min.). Przed podaniem można je obłożyć kawałkami masła i posypać solą.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00