Pstrąg łososiowy pieczony z ziemniaczkami i szparagi

Tradycyjne kotlety mielone

Wskazówki

35 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
550 kcal \ B-36 g \ W-37 g \ T-27 g \ BŁ-5 g

Składniki

  • Ziemniaki – 400g (5 sztuk)
  • Oliwa – 20g (2 łyżki)
  • Pstrąg łososiowy – 300 g (2 płaty)
  • Cytryna – 4 plasterki
  • Pomidorki koktajlowe – 200g (2 garście)
  • Szparagi – 250g (pęczek)
  • Tymianek – 1/3 łyżeczki
  • Rozmaryn – 1/3 łyżeczki
  • Papryka słodka – 1/2 łyżeczki
  • Masło – 10g (1 kawałek)

Przygotowanie

Ziemniaki obrać, opłukać i pokroić na mniejsze kawałki. Wymieszać z oliwą (lub olejem), tymiankiem, rozmarynem i słodką papryką. Ułożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i piec przez 35 minut w 200C. Rybę opłukać, doprawić pieprzem, ewentualnie koperkiem, zawinąć w folię i na 15-20 minut przed końcem pieczenia ziemniaków, wsadzić do piekarnika (dzięki temu ryba nie będzie sucha. Gdyby piekła się za długo, nie byłaby smaczna). W międzyczasie ugotować szparagi (ok 4 min.). Przed podaniem można je obłożyć kawałkami masła i posypać solą.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Justyna
Justyna
10 miesięcy temu

Witam. Mam pytanie. Czym można zastąpić pstrąga łososiowego żeby czas pieczenia pozostał ten sam?

Item added to cart.
0 items - 0,00