Placuszki pancaces

Wskazówki

20 minut  1 porcja
1 porcja to: 752 kcal \ B-25 g \ W-90 g \ T-32 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Jajo kurze – 50 g (1 sztuka)
  • Serek homogenizowany – 150 g (1 kubek)
  • Mleko – 50 g (1/4 szklanki)
  • Otręby owsiane – 7 g (1 łyżka)
  • Mąka pełnoziarnista – 70 g (1/2 szklanki)
  • Miód – 12 g (1 łyżeczka)
  • Soda – 3 g (1/2 łyżeczki)
  • Olej kokosowy – 15 g (1 łyżeczka)
  • Sól – 1 szczypta

Przygotowanie

Białko (oddzielone wcześniej od żółtka) ubijamy ze szczyptą soli na sztywną pianę. Serek homogenizowany, mleko i żółtko mieszamy w miseczce. Dodajemy mąkę, proszek do pieczenia, otręby i miód. Całość mieszamy, dodajemy pianę z białek i łączymy bardzo delikatnie. Placuszki smażymy na rozgrzanej patelni, przetartej odrobiną oleju kokosowego. Możemy podawać je z owocami, powidłami, bądź masłem orzechowym.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo10 masz 10% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiady

E-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00