Placuszki jogurtowe z jagodami

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 388 kcal \ B-13 g \ W-71 g \ T-10 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Olej kokosowy – 10 g (1 łyżeczka)
  • Jagody – 60 g (1/2 szklanki)
  • Jogurt grecki – 125 g (1 mały kubek)
  • Jajo kurze – 50 g (1 sztuka)
  • Proszek do pieczenia (bg) – 1,5 łyżeczki
  • Erytrytol – 20 g (4 łyżeczki)
  • Mąka ryżowa – 130 g (1 szklanka)
  • Sól – 1 szczypta

Przygotowanie

Mąkę, erytrol (lub inne słodzidło), sól i proszek do pieczenia wymieszać w misce. Dodać jajo, jogurt i rozpuszczony olej kokosowy (albo roztopione masło). Wszystkie składniki wymieszać w miarę dokładnie. Dodać jagody (użyłam mrożone). Smażyć na nieprzywierającej patelni lekko posmarowanej tłuszczem.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kasia P

czy na zdjeciu jest 1 porcja? (5 sztuk)?

Bogumiła Marczak

jakiej innej mąki można użyć?

Item added to cart.
0 items - 0,00