Placuszki bananowe z jogurtem kokosowym, truskawkami i kiwi

Wskazówki

15 minut  1 porcja
1 porcja to: 695 kcal \ B-18 g \ W-87 g \ T-34 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Banan – 120 g (1 sztuka)
  • Jajo kurze – 100 g (2 sztuki)
  • Erytrytol – 5 g (1 łyżeczka)
  • Mąka kokosowa – 20 g (2 łyżki)
  • Mąka ziemniaczana – 40 g (2 łyżki)
  • Proszek do pieczenia (bg) – 3 g (1/2 łyżeczki)
  • Mleko kokosowe – 40 g (4 łyżki)
  • Truskawki – 70 g (1 garść)
  • Kiwi – 38 g (1/2 sztuki)
  • Jogurt kokosowy – 80 g (1/2 kubka)
  • Sól – 1 szczypta
  • Ekstrakt waniliowy – kilka kropel

Przygotowanie

Jajka rozbić, dodać banana, erytrol, szczyptę soli. Zblendować. Dodać mąkę, mleko kokosowe, proszek do pieczenia. Zmiksować. Smażyć na rozgrzanej patelni lekko przetartej olejem kokosowym. Podawać z dodatkami – jogurtem, kiwi i truskawkami.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
GosiaSamosia

Przepis boski!!! Moje dzieciaki uwielbiaja!! Wstaje często raniutko i przygotowuje je do śniadaniowek jako słodki dodatek dla dzieciaków – same się o to proszą !! Pycha!!!!

Paulina

Trudno nazwac to daniem dietetycznym czy zdrowym. Pysznym na pewno, zdrowszym niz klasyczne, ale od dietetyka klinicznego nie chcialabym dostac takiego przepisu, bo bym sie zwyczajnie zawiodla. Mąka ziemniaczana?? Banan?? Mleko kokosowe i mąka kokosowa? W jednym posilku? Ladunek glikemiczny tej porcji to grubo ponad 30 (kalkulator ładunku pokazuje nawet ok 50!!), czyli masakra. Jak mowilam, na pewno pyszne i zludnie zdrowsze, ale na pewno nie zdrowe i dietetyczne. Dietetyk kliniczny powinien miec jednak wiedze na temat indeksu glikemicznego i przede wszystkim ladunku glikemicznego potrawy, ktora poleca. Ten przepis to antyreklama.

Item added to cart.
0 items - 0,00