Print Friendly, PDF & Email

Pieczone pstrągi z warzywami

Wskazówki

30 minut  2 porcje
1 porcja to: 556 kcal \ B-44 g \ W-5 g \ T-41 g \ BŁ-1 g

Składniki

  • Papryczka chili – 20 g (1 sztuka)
  • Czosnek – 15 g (3 ząbki)
  • Pstrąg – 460 g (2 sztuki)
  • Masło – 30 g (3 łyżki)
  • Natka pietruszki – 12 g (1 łyżka)
  • Oliwa – 10 g (2 łyżeczki)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Rozmaryn suszony – 1 szczypta

Przygotowanie

Warzywa rozmrozić. Ryby opłukać, osuszyć ręcznikiem papierowym i delikatnie skropić sokiem z cytryny. Pstrągi ponacinać nożem po jednej stronie, natrzeć oliwą, doprawić rozmarynem, solą oraz pieprzem. Do środka włożyć po ząbku czosnku, oraz po plasterku cytryny. Rozłożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
Warzywa wymieszać z oliwą z oliwek, doprawić solą i pieprzem, a następnie wyłożyć obok ryb. Chili posiekać, czosnek zetrzeć, masło roztopić. Wszystko wymieszać z posiekaną pietruszką, solą i pieprzem. Mieszanką polać ryby i warzywa. Piec 15-20 minut w piekarniku nagrzanym na 250C

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiadyE-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00