Pieczone pstrągi z warzywami

Wskazówki

30 minut  2 porcje
1 porcja to: 556 kcal \ B-44 g \ W-5 g \ T-41 g \ BŁ-1 g

Składniki

  • Papryczka chili – 20 g (1 sztuka)
  • Czosnek – 15 g (3 ząbki)
  • Pstrąg – 460 g (2 sztuki)
  • Masło – 30 g (3 łyżki)
  • Natka pietruszki – 12 g (1 łyżka)
  • Oliwa – 10 g (2 łyżeczki)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Rozmaryn suszony – 1 szczypta

Przygotowanie

Warzywa rozmrozić. Ryby opłukać, osuszyć ręcznikiem papierowym i delikatnie skropić sokiem z cytryny. Pstrągi ponacinać nożem po jednej stronie, natrzeć oliwą, doprawić rozmarynem, solą oraz pieprzem. Do środka włożyć po ząbku czosnku, oraz po plasterku cytryny. Rozłożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
Warzywa wymieszać z oliwą z oliwek, doprawić solą i pieprzem, a następnie wyłożyć obok ryb. Chili posiekać, czosnek zetrzeć, masło roztopić. Wszystko wymieszać z posiekaną pietruszką, solą i pieprzem. Mieszanką polać ryby i warzywa. Piec 15-20 minut w piekarniku nagrzanym na 250C

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00