Pieczona pierś z indyka z papryką i ziołami

Wskazówki

1 godzina  5 porcji
1 porcja to: 215 kcal \ B-39 g \ W-2 g \ T-5 g \ BŁ-1 g

Składniki

  • Indyk, filet z piersi – 1000 g (1 porcja)
  • Oliwa – 20 g (2 łyżki)
  • Tymianek suszony – 1/2 łyżeczki
  • Bazylia suszona – 1/2 łyżeczki
  • Imbir w proszku – 1/2 łyżeczki
  • Czosnek w proszku – 1/2 łyżeczki
  • Przyprawa papryka ostra – 1/3 łyżeczki
  • Przyprawa papryka słodka – 2 łyżeczki
  • Majeranek suszony – 1 łyżeczka
  • Kolendra suszona – 1/2 łyżeczki

Przygotowanie

Mięso podzielić na mniejsze części lub zostawić w całości. Nasmarować oliwą i porządnie natrzeć przyprawami. Umieścić w rękawie do pieczenia. Odłożyć do lodówki na noc (można pominąć ten etap, ale uważam że mięso dzięki temu jest smacznniejsze). Piekarnik rozgrzać do 200C. Woreczek z mięsem włożyć do naczynia żaroodpornego lub na blaszkę i piec na środkowym poziomie piekarnika przez 60 min.
Podawać cienko pokrojonego na kanapkach, jako dodatek do sałatki albo mięso do obiadu.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00