Pasztet z selera

Pasztet z selera

Wskazówki

60 minut  4 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
140 kcal \ B-7 g \ W-20 g \ T-5 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Majeranek suszony – 1 łyżeczka
  • Otręby owsiane – 14 g (2 łyżki)
  • Bułka tarta – 55 g (1/2 sztuki)
  • Cebula – 70 g (1 mała sztuka)
  • Czosnek – 10 g (2 ząbki)
  • Jajo kurze – 150 g (3 sztuki)
  • Seler korzeniowy – 325 g (1 sztuka)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Cebulę i czosnek kroimy drobno i podsmażamy na rozgrzanej patelni. Seler ścieramy na tarce z dużymi oczkami, Warzywa przekładamy do garnka i zalewamy szklanką wody. Dusimy 20 minut i odstawiamy do przestygnięcia (jeśli będzie nadmiar wody, należy ją odcisnąć). Żółtka oddzielamy od białek i dodajemy je do warzyw. Dosypujemy bułkę tartą i otręby owsiane (jeśli masa będzie zbyt luźna można dodać trochę otrębów). Białka ubijamy na sztywną pianę i łączymy z resztą. Doprawiamy majerankiem, solą i pieprzem. Przekładamy do natłuszczonej keksówki i pieczemy w 180C przez 30-40 minut- aż pasztet się zarumieni. Po przestygnięciu przechowujemy go w lodówce- max 3 dni.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00