Pappardelle z krewetkami i szparagami

Wskazówki

15 minut   2 porcje
1 porcja to: 510 kcal \ B-38 g \ W-70 g \ T-9 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Świeży makaron Pappardelle – 240g (1 opakowanie)
  • Masło klarowane – 10g (1 łyżka)
  • Czosnek – 10g (2-3 ząbki)
  • Szparagi zielone – 180g (1/2 pęczka)
  • Krewetki – 200g (2 garści)
  • Natka pietruszki – 12g (1 porządna łyżka)
  • Płatki chili – szczypta
  • Sól i pieprz – do smaku

Przygotowanie

Zagotować wodę na makaron. Krewetki rozmrozić, oczyścić (usunąć pancerzyki, jelitka). Czosnek pokroić na plasterki, szparagi pokroić w poprzek na kawałki. Natkę pietruszki posiekać drobno. Na patelni rozgrzać masło, wrzucić czosnek i szparagi. Smażyć ok 2 minuty. Dodać krewetki i smażyć z jednej strony przez 1-1,5 minuty, dodać płatki chili oraz natkę pietruszki i smażyć z drugiej strony (też 1-1,5 minuty). Doprawić solą i pieprzem. W międzyczasie ugotować makaron* (taki świeży potrzebuje ok 3 min.). Makaron wrzucić na patelnię z pozostałymi składnikami, przemieszać i podawać od razu.

*Makaron można wymienić na tagliatelle lub każdy inny ulubiony 🙂

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo10 masz 10% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiady

E-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00