Pappardelle z krewetkami i szparagami

Wskazówki

15 minut   2 porcje
1 porcja to: 510 kcal \ B-38 g \ W-70 g \ T-9 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Świeży makaron Pappardelle – 240g (1 opakowanie)
  • Masło klarowane – 10g (1 łyżka)
  • Czosnek – 10g (2-3 ząbki)
  • Szparagi zielone – 180g (1/2 pęczka)
  • Krewetki – 200g (2 garści)
  • Natka pietruszki – 12g (1 porządna łyżka)
  • Płatki chili – szczypta
  • Sól i pieprz – do smaku

Przygotowanie

Zagotować wodę na makaron. Krewetki rozmrozić, oczyścić (usunąć pancerzyki, jelitka). Czosnek pokroić na plasterki, szparagi pokroić w poprzek na kawałki. Natkę pietruszki posiekać drobno. Na patelni rozgrzać masło, wrzucić czosnek i szparagi. Smażyć ok 2 minuty. Dodać krewetki i smażyć z jednej strony przez 1-1,5 minuty, dodać płatki chili oraz natkę pietruszki i smażyć z drugiej strony (też 1-1,5 minuty). Doprawić solą i pieprzem. W międzyczasie ugotować makaron* (taki świeży potrzebuje ok 3 min.). Makaron wrzucić na patelnię z pozostałymi składnikami, przemieszać i podawać od razu.

*Makaron można wymienić na tagliatelle lub każdy inny ulubiony 🙂

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00