Owsianka z bananem

Wskazówki

15 minut  1 porcja
1 porcja to: 558 kcal \ B-18 g \ W-68 g \ T-25 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Mleko – 110 g (1/2 szklanki)
  • Płatki owsiane – 40 g (4 łyżki)
  • Wiórki kokosowe – 12 g (2 łyżki)
  • Kakao niesłodzone – 5 g (1 łyżeczka)
  • Banan – 120 g (1 sztuka)
  • Jagody goji – 8 g (1 łyżka)
  • Orzechy włoskie – 15 g (1 łyżka)

Przygotowanie

Mleko wlewamy do garnka, dosypujemy płatki owsiane i zagotowujemy. Dodajemy wiórki kokosowe i gotujemy na wolnym ogniu przez 5 minut (jeśli będzie za mało mleka, można go jeszcze dolać, bądź zastąpić wodą). W międzyczasie dodajemy kakao. 1/2 banana rozdrabniamy widelcem, resztę kroimy w plasterki. Do płatków dodajemy jagody goji, orzechy oraz rozgniecionego banana. Mieszamy, przekładamy do miseczki i przyozdabiamy plasterkami banana.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00