Omlet wytrawny

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 257 kcal \ B-18 g \ W-7 g \ T-18 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Czosnek – 10 g (2 ząbki)
  • Masło klarowane – 10 g (1 łyżka)
  • Jajo kurze – 250 g (5 sztuk)
  • Cebula – 70 g (1 mała sztuka)
  • Szpinak – 75 g (3 garści)
  • Gałka muszkatołowa – 1/4 łyżeczki
  • Suszone pomidory z czosnkiem – 2 szczypty
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Cebulę i czosnek pokroić drobno. Szpinak opłukać dokładnie. Na patelni rozgrzać masło, zeszklić cebulkę, dorzucić czosnek. Dodać szpinak i dusić chwilę. Doprawić porządnie pieprzem, solą i gałką muszkatołową. W misce dokładnie rozbić jaja, doprawić solą i pomidorami z czosnkiem niedźwiedzim. Masę jajeczną wylać na szpinak i smażyć do ścięcia. Przełożyć na talerz. Omlet podawać z warzywami (u mnie były to pomidorki koktajlowe, czerwona cebula, awokado).

Uwaga: Przepis jest na 2 porcje (duży omlet dzieliłam na 2 części, ale w razie czego można usmażyć dwa mniejsze 🙂 ).
Wyliczona kaloryczność odnosi się do 1 porcji.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Dorota

Wygląda smacznie, ale nie mogę jeść cebuli. Mogę z niej zrezygnować?

Item added to cart.
0 items - 0,00