Omleciki ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

Oceń
Omleciki ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

Wskazówki

15 minut
2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji: 378 kcal \ B-26 g \ T-25 g \ W-10 g \ BŁ-5 g

Składniki

Omlet

  • Jajo – 4 sztuki (200 g)
  • Ser żółty, tarty (lub inny) – 3 łyżki (30 g)
  • Cebula – 1/2 sztuki (40 g)
  • Czosnek – 1 ząbek (5 g)
  • Szpinak, świeży – 4 garście (100 g)
  • Suszone pomidory w oleju – 4 sztuki (40 g)
  • Szynka szwarcwaldzka – 3 plastry (45 g)
  • Oliwa – 1 łyżka (10 g)
  • Gałka muszkatołowa – 1/3 łyżeczki
  • Papryka słodka – 1/3 łyżeczki
  • Sól – do smaku
  • Pieprz – do smaku

Przykładowe dodatki

  • Pomidorki koktajlowe – 2 garście (200 g)
  • Rukola – 2 garście (40 g)
  • Rzodkiewka – kilka sztuk

Przygotowanie

  1. Na patelni podsmaż posiekaną cebulę, czosnek i szynkę. Dorzuć posiekane liście szpinaku. Dopraw pieprzem, solą, gałką muszkatołową i papryką. Dodaj pokrojone suszone pomidory.
  2. Do miseczki wybij jaja, dodaj ser starty na tarce (albo zamiennik sera jeśli jesteś na diecie bez bmk). Wymieszaj ze szpinakiem.
  3. Swoje omleciki przygotowałam w Multigrillu Kuvings. Jeśli nie masz multigrilla, to takie omleciki możesz przygotować tradycyjnie na patelni. Podawaj je z ulubionymi dodatkami.

Omleciki ze szpinakiem i suszonymi pomidorami sprawdzą się jako pyszne, leniwe śniadanie. Możesz do nich dorzucić dowolne dodatki, m.in. tzw. lodówkowe resztki i zawsze będą smakować 🙂

Smażenie składników
Przygotowanie masy oraz formy
Zalanie formy masą ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

Multigrill użyty do przepisu

Współpracuję afiliacyjnie z marką Kuvings. Od każdego zakupu z kodem (odzywiajsiezdrowo) mam marżę, dzięki której mogę utrzymać bloga i tworzyć bezpłatne treści.

Oceń przepis

Oceń

Dodaj komentarz

Item added to cart.
0 items - 0,00