Mocno cytrynowy mintaj

Mocno cytrynowy mintaj

Wskazówki

45 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
73 kcal \ B-12  g \ W-10 g \ T-1 g \ BŁ-3 g

Składniki

  • Czosnek – 5 g (1 ząbek)
  • Cytryna – 40 g (1/2 sztuki)
  • Papryka żółta – 70 g (1/2 sztuki)
  • Papryka czerwona – 60 g (1/2 sztuki)
  • Papryka zielona – 70 g (1/2 sztuki)
  • Mrożony filet z mintaja – 160 g (1 sztuka)
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Zioła prowansalskie – 1 szczypta

Przygotowanie

Filet z mintaja płuczemy, doprawiamy pieprzem i ziołami prowansalskimi. Układamy w naczyniu żaroodpornym. Czosnek drobno kroimy i posypujemy rybę. Cytrynę sparzamy, kroimy w plasterki i układamy na filecie. Paprykę kroimy w kosteczkę i przekładamy do naczynia. Przykrywamy i pieczemy 30 minut w 180C.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00