Malinowa owsianka z owocami

Malinowa owsianka z owocami

Wskazówki

15 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
391 kcal \ B-12 g \ W-65 g \ T-11 g \ BŁ-10 g

Składniki

  • Banan – 120 g (1 sztuka)
  • Kiwi – 75 g (1 sztuka)
  • Pyłek pszczeli – 10 g (2 łyżeczki)
  • Erytrytol – 5 g (1 łyżeczka)
  • Maliny – 140 g (2 garści)
  • Mleko migdałowe – 200 g (1 szklanka)
  • Wiórki kokosowe – 12 g (2 łyżki)
  • Płatki owsiane – 110 g (1 szklanka)

Przygotowanie

Mleko wlewamy do garnka, dosypujemy płatki owsiane i zagotowujemy. Dodajemy mrożone maliny, wiórki kokosowe i gotujemy na wolnym ogniu przez 5-7 minut (jeśli będzie za mało mleka, można go jeszcze dolać, bądź zastąpić wodą). Płatki przekładamy do miseczek, przystrajamy owocami i pyłkiem pszczelim.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00