Makaron z tuńczykiem i pomidorami

5/5 - (Ocen: 2)
Makaron z tuńczykiem i pomidorami

Wskazówki

15 minut
2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji: 588 kcal \ B-38 g \ T-14 g \ W-77 g \ BŁ-10 g
Wartość odżywcza 100 g dania: 139 kcal \ B-9 g \ T-3 g \ W-18 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Ulubiony makaron* – 2 i 1/2 szklanki (200 g)
  • Cebula – 1 sztuka (120 g)
  • Oliwa – 1 łyżka (10 g)
  • Tuńczyk w oleju – 1 opakowanie (150 g)
  • Pomidor – 2 sztuki (340 g)
  • Pietruszka, natka – 2 łyżki (24 g)
  • Sól – do smaku
  • Pieprz – do smaku

Ważne!
*Jeśli masz Insulinooporność (IO) / Zespół policystycznych jajników (PCOS), makaron wymień na pełnoziarnisty.

Przygotowanie

  1. Makaron ugotuj w osolonej wodzie. Na patelni rozgrzej oliwę, podsmaż pokrojoną w kostkę cebulę. Wrzuć rozdrobnionego tuńczyka i smaż przez chwilę.
  2. Dodaj pokrojone drobno pomidory, natkę pietruszki, sól i pieprz. Gotuj przez chwilę, a następnie dodaj ugotowany makaron.
  3. Wymieszaj, posyp dodatkowo natką pietruszki i podawaj.

Makaron z tuńczykiem i pomidorami to pomysł na ekspresowy i pyszny obiad. Sprawdzi się również jako kolacja lub danie do lunchboxa (smakuje również na zimno).

Szukasz prostych i zdrowych przepisów?

Zajrzyj na mój Instagram 🙂
Ponad 150tys. obserwatorów, masa kuchennych inspiracji i nie tylko!
instagram.com/odzywiajsiezdrowo

Oceń przepis

5/5 - (Ocen: 2)

Dodaj komentarz

Item added to cart.
0 items - 0,00