Makaron z krewetkami, szparagami i pomidorkami koktajlowymi

Wskazówki

10 minut  2 porcje
1 porcja to: xxx kcal \ B-x g \ W-x g \ T-x g \ BŁ-x g

Składniki

  • Czosnek – 2 ząbki
  • Szparagi – 250g
  • Oliwa – 1 łyżka
  • Masło klarowane – 1 czubata łyżeczka
  • Krewetki Vannamei – 225g (opakowanie)
  • Masło – 1 łyżeczka
  • Sól i pieprz – po szczypcie
  • Płatki chili – 1/4 łyżeczki
  • Pomidorki koktajlowe – ok 200g
  • Natka pietruszki – 1 łyżka
  • Ulubiony makaron – 150-200g
  • Parmezan – 1 łyżka

Przygotowanie

Makaron gotujemy w osolonej wodzie. Na patelni rozgrzewamy oliwę i masło klarowane. Podsmażamy pokrojone w plasterki szparagi (główki zachowujemy w całości) i czosnek. Dodajemy krewetki, masło, doprawiamy solą, pieprzem i chili. Dorzucamy połówki pomidorków koktajlowych. Smażymy chwilę. Dodajemy natkę pietruszki oraz ugotowany makaron. Przed podaniem posypujemy parmezanem. Czasami do sosu dodaję śmietankę 30%, ale bez też jest pyszny!

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

0 0 votes
Oceń wpis
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00