Makaron Chow Mein z kurczakiem i warzywami

Wskazówki

20 minut  2 porcje
1 porcja to: 185 kcal \ B-26 g \ W-14 g \ T-4 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Filet z piersi kurczaka – 200g (1 sztuka)
  • Mąka ziemniaczana – 5g (1 łyżeczka)
  • Olej kokosowy – 5g (1 płaska łyżeczka)
  • Imbir – 10g (1 łyżka)
  • Cebula dymka – 25g (1 sztuka)
  • Marchew – 50g (1 sztuka)
  • Mrożona fasolka szparagowa –  100g (2 garście)
  • Kapusta pak choi – 200g (1 sztuka)
  • Papryczka chili – 5g (1 kawałek)
  • Olej sezamowy – opcjonalnie
  • Ocet ryżowy –12 ml (2 łyżki)
  • Sos sojowy – 10 ml (1 łyżka)
  • Sos ostrygowy – 15g (1 łyżka)
  • Sriracha – 12g (1 łyżka)
  • Woda – 30 ml (3 łyżki)
  • Makaron chow mein (mie)

Przygotowanie

Mięso oczyścić i pokroić na kawałki. Wymieszać z mąką ziemniaczaną. Na patelni rozgrzać tłuszcz, wrzucić starty na tarce imbir, posiekaną cebulkę i chwilę podsmażać. Dodać kurczaka i smażyć jeszcze chwilę. Gdy mięso będzie prawie całkowicie „ścięte” dorzucić pokrojoną w słupki marchewkę, fasolkę szparagową i dalej smażyć. Dorzucić posiekaną kapustę pak choi i kawałki papryczki chili. Wlać sos (ocet ryżowy wymieszany z sosem sojowym, sosem ostrygowym, sriracha i wodą) i wszystko razem przemieszać. Dorzucić ugotowany wcześniej makaron i podsmażać jeszcze chwilę. Podawać z sezamem i szczypiorkiem. Właściwie pasuje tu większość warzyw, więc można kombinować 🙂
Kaloryczność podana jest dla porcji bez makaronu!

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00