Ligawa wołowa z wolnowaru

Wskazówki

6 godzin  4 porcje
1 porcja to: 386 kcal \ B-56 g \ W-6 g \ T-16 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Ligawa wołowa – 1000 g (1 kawałek)
  • Oliwa – 30 g (3 łyżki)
  • Masło klarowane – 10 g (1 łyżka)
  • Cebula – 160 g (2 sztuki)
  • Czosnek – 15 g (3 ząbki)
  • Estragon – 1/2 łyżeczki
  • Majeranek suszony – 1 łyżeczka
  • Sól – 1/2 łyżeczki
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Papryka słodka – 1 łyżeczka
  • Papryka ostra – 1/3 łyżeczki

Przygotowanie

W misce wymieszać oliwę, paprykę, estragon, majeranek, pieprz i sól. Dokładnie wymieszać. Marynatą natrzeć mięso i wstawić do lodówki na min. 1h, a najlepiej całą noc. Na patelni rozgrzać łyżkę oliwy lub masła klarowanego i z każdej strony podsmażyć mięso (tak, aby zamknąć pory). Przełożyć do wolnowaru lub naczynia żaroodpornego. Dodać pokrojoną cebulę i czosnek, przykryć pokrywą. Ustawić wolnowar na 6 godz. w trybie low.
(Jeśli nie mamy wolnowaru, wstawiamy zamknięte naczynie żaroodporne do piekarnika nastawionego na 90 st. i pieczemy 4-5 godz.).
Po wyjęciu kroimy w plastry i dusimy kilka minut w powstałym sosie (można go dodatkowo doprawić solą, pieprzem i zabielić śmietanką).

Podajemy z ulubionymi dodatkami. U nas było to pęczotto z grzybami (TU JEST PRZEPIS) i ogórki kiszone.

Kaloryczność podana jest dla 1 porcji samego mięsa (bez pęczotto i ogórków).

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00