Kurczak w sosie curry

Wskazówki

30 minut  2 porcje
1 porcja to: 563 kcal \ B-48 g \ W-19 g \ T-36 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Olej kokosowy – 15 g (1 łyżeczka)
  • Mleko kokosowe – 220 g (1 szklanka)
  • Filet z kurczaka – 400 g (2 porcje)
  • Czerwona pasta curry – 1 łyżka
  • Papryczka chili – 10 g (1/2 sztuki)
  • Pomidor – 340 g (2 średnie sztuki)
  • Sok z limonki – 6 g (1 łyżka)
  • Cukier trzcinowy- 1 łyżeczka
  • Sól – 1 szczypta

Przygotowanie

Kurczaka umyć, oczyścić z błonek, pokroić w kostkę. Mięso wymieszać z pastą curry (tak aby każdy kawałek był nią otoczony). Posolić. Na patelni rozgrzać olej, wrzucić kurczaka i smażyć do ścięcia białka (aż mięso straci różowy kolor). Wlać mleko kokosowe i zagotować. Papryczkę posiekać drobno. Pomidora obrać ze skórki, usunąć pestki, pokroić w kostkę. Gdy sos z mięsem się zredukuje (zgęstnieje) dodać cukier, sok z limonki, pomidora i chili. Gotować jeszcze przez chwilę. Sos podawać z ryżem i warzywami.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00