Krem z dyni i ziemniaków

Wskazówki

50 minut  4 porcje
1 porcja to: 236 kcal \ B-6 g \ W-28 g \ T-11 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Dynia hokkaido – 1200 g (1 sztuka)
  • Ziemniaki – 150 g (2 średnie sztuki)
  • Cebula – 105 g (1 sztuka)
  • Czosnek – 10 g (2 ząbki)
  • Masło klarowane – 10 g (1 łyżka)
  • Bulion domowy – 480 g (2 szklanki)
  • Mleko kokosowe – 100 g (1/2 szklanki)
  • Imbir świeży – 2 cm kawałek
  • Kurkuma – 1 łyżeczka
  • Przyprawa papryka ostra – 1/3 łyżeczki
  • Przyprawa papryka słodka – 1/2 łyżeczki
  • Sól – 1/2 łyżeczki
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Dynię (najlepiej hokkaido) oczyścić (nie trzeba obierać),pokroić na kawałki. Ziemniaki obrać, umyć, pokroić na kawałki. W garnku rozpuścić masło (albo oliwę), wrzucić przyprawy i chwilę przesmażyć. Dodać warzywa. Wlać bulion i gotować około 20-30 minut. Dokładnie zmiksować, dodać mleko kokosowe (używam Real Thai), a następnie ponownie zagotować. W razie potrzeby doprawić do smaku. Podawać z podprażonymi pestkami, grzankami lub z kleksem z mleka kokosowego.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00