Kotleciki z cukinii i indyka

Wskazówki

20 minut  4 porcje
1 porcja to: 250 kcal \ B-42 g \ W-7 g \ T-8 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Cukinia – 400 g (1 średnia sztuka)
  • Cebula – 105 g (1 sztuka)
  • Czosnek – 10 g (2 ząbki)
  • Indyk, filet z piersi – 800 g (1 porcja)
  • Masło klarowane – 10 g (2 łyżki)
  • Oliwa z suszonych pomidorów – 10 g (2 łyżeczki)
  • Suszone pomidory w oliwie – 14 g (4 plastry)
  • Jajo kurze – 50 g (1 sztuka)
  • Tymianek suszony – 1/2 łyżeczki
  • Oregano – 1/2 łyżeczki

Przygotowanie

Cukinię zetrzeć na tarce, posolić i odstawić na chwilę. Cebulkę i czosnek pokroić i przesmażyć na łyżce masła klarowanego. Cukinię odcisnąć i dodać do cebulki. Pomidorki suszone pokroić i dodać na patelnię. Wszystko razem przesmażyć. Doprawić solą, pieprzem, ziołami. Ostudzić. W międzyczasie zmielić mięso. Wszystkie składniki połączyć ręką, dodać jajo, oliwę, doprawić do smaku. W dłoniach uformować kotleciki ( z podanej ilości składników powinno wyjść 12 sztuk). Smażyć na maśle klarowanym. Podawać z dowolnymi dodatkami – u mnie sałatka z pomidorkami koktajlowymi, ogórkami kiszonymi, czerwoną cebulką i bazylią.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
6 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ewa

Robiłam już kilka razy. Są pyszne! Koleżankom rozdałam przepis

Madzia

Są przepyszne 😉

beata

Pani Kasiu szkoda,ze nie ma opcji „drukuj”

Item added to cart.
0 items - 0,00