Kolorowa sałatka śniadaniowa

Kolorowa sałatka śniadaniowa

Wskazówki

15 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
452 kcal \ B-29 g \ T-28 g \ W-21 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Rukola – 40 g (2 garście)
  • Ogórek zielony – 180 g (1 sztuka)
  • Pomidorki koktajlowe – 200 g (2 garście)
  • Czerwona cebula – 30 g (1/4 sztuki)
  • Fasola czerwona konserwowa – 80 g (4 łyżki)
  • Kukurydza konserwowa – 60 g (4 łyżki)
  • Awokado – 45 g (1/3 sztuki)
  • Oliwki czarne – 15 g (1 łyżka)
  • Jajo – 200 g (4 sztuki)
  • Tuńczyk w sosie własnym – 80 g (1 opakowanie)
  • Słonecznik, nasiona – 10 g (1 łyżka)
  • Sól – do smaku
  • Pieprz – do smaku
  • Oliwa – 20 g (2 łyżki)

Przygotowanie

  1. Jajka ugotuj tak, jak lubisz – jedni wolą na miękko, inni na twardo. Sama zdecydowanie polecam jajka 7 minutowe, z lekko płynnym żółtkiem. Pięknie wyglądają na takim talerzu i świetnie smakują.
  2. Rukolę dokładnie przepłucz i ułóż na talerzach. Następnie dodaj opłukaną fasolę i kukurydzę, odsączonego tuńczyka i pozostałe składniki. Dopraw do smaku, skrop oliwą i posyp podprażonymi na patelni nasionami słonecznika.

Kolorowa sałatka śniadaniowa to kolejna propozycja na pyszne i sycące śniadanie, dzięki któremu przez kilka godzin nie będziesz odczuwać głodu. Sprawdzi się także jako posiłek do pracy lub kolacja.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00