Kanapki z pastą z awokado

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 318 kcal \ B-10 g \ W-38 g \ T-15 g \ BŁ-8 g

Składniki

  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Czosnek – 5 g (1 ząbek)
  • Cebula czerwona – 30 g (1 kawałek)
  • Czarnuszka – 2 g (1/3 łyżeczki)
  • Jajo kurze – 50 g (2 sztuki)
  • Chleb żytni na zakwasie – 140 g (4 kromki)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Chili w płatkach – 1 szczypta

Przygotowanie

Jaja gotujemy na miękko. Czosnek przeciskamy przez praskę, cebulkę siekamy. Awokado rozgniatamy widelcem, dodajemy przyprawy, cebulę, czosnek. Mieszamy i nakładamy na pieczywo. Obkładamy ugotowanym jajem.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Krystyna

No właśnie, przepis na chlebek by się przydał

Ewelina

Moje ulubione połączenie – będzie jutro na śniadanie 🙂 Masz przepis na dobry domowy chlebek?

Item added to cart.
0 items - 0,00