Jogurt z granolą i owocami

Jogurt z granolą i owocami

Wskazówki

10 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
309 kcal \ B-11 g \ W-45 g \ T-11 g \ BŁ-10 g

Składniki

  • Jogurt naturalny – 250 g (1 szklanka)
  • Nasiona chia – 20 g (2 łyżki)
  • Miód – 12 g (1 łyżeczka)
  • Ekstrakt waniliowy – 1 g (kilka kropel)
  • Domowa granola – 60 g (6 łyżek)
  • Borówki – 100 g (2 garści)
  • Maliny – 100 g (2 garści)

Przygotowanie

Jogurt wymieszać z miodem, domowym ekstraktem waniliowym (można pominąć) oraz nasionami chia. Odstawić do lodówki na dwie godziny (a najlepiej na całą noc). Na spodzie słoiczka/ szklanki ułożyć warstwami: domową granolę, jogurt, owoce itd. Można dodatkowo przystroić listkami mięty.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00