Print Friendly, PDF & Email

Jogurt z granolą i owocami

Wskazówki

10 minut  2 porcje
1 porcja to: 309 kcal \ B-11 g \ W-45 g \ T-11 g \ BŁ-10 g

Składniki

  • Jogurt naturalny – 250 g (1 szklanka)
  • Nasiona chia – 20 g (2 łyżki)
  • Miód – 12 g (1 łyżeczka)
  • Ekstrakt waniliowy – 1 g (kilka kropel)
  • Domowa granola – 60 g (6 łyżek)
  • Borówki – 100 g (2 garści)
  • Maliny – 100 g (2 garści)

Przygotowanie

Jogurt wymieszać z miodem, domowym ekstraktem waniliowym (można pominąć) oraz nasionami chia. Odstawić do lodówki na dwie godziny (a najlepiej na całą noc). Na spodzie słoiczka/ szklanki ułożyć warstwami: domową granolę, jogurt, owoce itd. Można dodatkowo przystroić listkami mięty.

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiadyE-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00