Jajko pieczone w awokado

Wskazówki

30 minut  2 porcje
1 porcja to: 182 kcal \ B-8 g \ W-5 g \ T-16 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Jajo kurze – 100 g (2 sztuki)
  • Szczypior – 5 g (1 łyżka)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Awokado przekrajamy na pół i wyciągamy pestkę. Delikatnie poszerzamy miejsce po pestce (można wyskrobać trochę miąższu). Awokado przekładamy do naczynia żaroodpornego (skórką do dołu). Do zagłębień po pestkach przekładamy jajko (najlepiej wybić je do osobnych miseczek, przełożyć żółtko i następnie biało-  tak aby się nie wylewało). Owoce oprószamy solą, pieprzem. Wkładamy do piekarnika nagrzanego na 200C i zapiekamy tak długo, aż białko się zetnie (15-20 minut). Upieczone awokado wyjmujemy z piekarnika, przystrajamy drobno pokrojonym szczypiorkiem.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
aniela bak

a co ze skórką z awokado tez można zjesc czy sie zostawia

marzenna

a ile to kalorii?

Item added to cart.
0 items - 0,00