Jajka faszerowane awokado i suszonymi pomidorami

Wskazówki

30 minut  8 porcji
1 porcja to: 84 kcal \ B-4 g \ W-3 g \ T-7 g \ BŁ-1 g

Składniki

  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Sok z limonki – 6 g (1 łyżka)
  • Czosnek – 5 g (1 ząbek)
  • Jajo kurze – 200 g (4 sztuki)
  • Suszone pomidory w oliwie – 28 g (4 plastry)
  • Czarnuszka – 2 g (1/3 łyżeczki)
  • Pieprz czarny ziarnisty – 3 g (1 łyżeczka)
  • Oliwa – 10 g (2 łyżeczki)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Przyprawa chili – 1 szczypta

Przygotowanie

Jaja ugotować na twardo. Po ugotowaniu kilka razy zalać zimną wodą (aby szybciej przestygły). Obrać, delikatnie wyciągnąć żółtka i włożyć do miski. Dodać drobno pokrojone suszone pomidory, miękkie awokado, sok wyciśnięty z limonki lub cytryny, przeciśnięty przez praskę ząbek czosnku (można dodać 1/2 ząbka), czarnuszkę, oliwę. Doprawić suszonym chilli, pieprzem i solą do smaku. Całość „udeptać” widelcem. Sprawdzić czy nie trzeba jeszcze doprawić. Delikatnie nałożyć do wgłębień w połówkach białek. Można dodatkowo obsypać ziarenkami czarnuszki i szczypiorkiem.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Emilia

Zrobię w tym roku 🙂

Item added to cart.
0 items - 0,00