Jaglanka z mlekiem kokosowym

Wskazówki

15 minut  1 porcja
1 porcja to: 550 kcal \ B-8 g \ W-62 g \ T-36 g \ BŁ-10 g

Składniki

  • Maliny – 70 g (1 garść)
  • Jeżyny – 65 g (1 garść)
  • Banan – 120 g (1 sztuka)
  • Wiórki kokosowe – 12 g (2 łyżki)
  • Mleko kokosowe – 110 g (1/2 szklanki)
  • Kasza jaglana – 30 g (3 łyżki)

Przygotowanie

Kaszę jaglaną ugotować wg przepisu na opakowaniu. Przed gotowaniem należy ją porządnie przepłukać wodą i przelać wrzątkiem (dzięki temu straci goryczkę). Banana pokroić, dodać do ugotowanej kaszy, dodać wiórki, dolać mleko i zagotować. Dorzucić mrożone maliny i jeżyny.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00