Jaglanka z mlekiem kokosowym

Jaglanka z mlekiem kokosowym

Wskazówki

15 minut  1 porcja
Wartość odżywcza 1 porcji:
550 kcal \ B-8 g \ W-62 g \ T-36 g \ BŁ-10 g

Składniki

  • Maliny – 70 g (1 garść)
  • Jeżyny – 65 g (1 garść)
  • Banan – 120 g (1 sztuka)
  • Wiórki kokosowe – 12 g (2 łyżki)
  • Mleko kokosowe – 110 g (1/2 szklanki)
  • Kasza jaglana – 30 g (3 łyżki)

Przygotowanie

Kaszę jaglaną ugotować wg przepisu na opakowaniu. Przed gotowaniem należy ją porządnie przepłukać wodą i przelać wrzątkiem (dzięki temu straci goryczkę). Banana pokroić, dodać do ugotowanej kaszy, dodać wiórki, dolać mleko i zagotować. Dorzucić mrożone maliny i jeżyny.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00