Indyk w sosie curry z mango

Wskazówki

30 minut  2 porcje
1 porcja to: 604 kcal \ B-35 g \ W-54 g \ T-31 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Mango – 240 g (1 sztuka)
  • Ryż jaśminowy – 60 g (1 porcja)
  • Mleko kokosowe – 200 g (1 szklanka)
  • Sos sojowy – 10 g (1 łyżka)
  • Sok z limonki – 12 g (2 łyżki)
  • Papryczka chili – 2 g (1cm kawałek)
  • Imbir świeży – 10 g (2 cm kawałek)
  • Czosnek – 10 g (2 ząbki)
  • Indyk, filet z piersi – 300 g (1 porcja)
  • Czerwona pasta curry – 10 g (1 łyżeczka)
  • Olej kokosowy – 10 g (1 łyżeczka)

Przygotowanie

Mięso dokładnie umyć, oczyścić z błonek i pokroić. Natrzeć porządnie pastą curry i odłożyć. Czosnek i imbir obrać, zetrzeć na tarce o drobnych oczkach. Papryczkę chilli pokroić. Na patelni rozgrzać olej kokosowy, przesmażyć indyka, dodać imbir, czosnek i papryczkę. Poddusić razem (można je dodać wcześniej, jednak zauważyłam, że tak drobno starty czosnek lubi się przypalać). Całość zalać mlekiem kokosowym i dusić. Mango obrać i pokroić w kostkę, dodać do mięsa. Doprawić sosem sojowym i dusić kilka minut. Skropić sokiem z limonki. Podawać z ryżem jaśminowym.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Barbara Wielicka

Pani Kasiu to było pyszne! Mój mąż woła o więcej. Dziękuję za przepis!

Item added to cart.
0 items - 0,00