Gofry z cukinii

Wskazówki

25 minut  8 sztuk
1 sztuka to: 137 kcal \ B-3 g \ W-14 g \ T-8 g \ BŁ-3 g

Składniki

  • Cukinia – 320g (1 mała sztuka)
  • Mąka orkiszowa – 60g (1/2 szklanki)
  • Mąka gryczana – 30 g (1/4 szklanki)
  • Mąka kokosowa – 30g (1/4 szklanki)
  • Proszek do pieczenia – 1/2 łyżeczki
  • Jajo – 50g (1 sztuka)
  • Mleko owsiane lub krowie –  220 ml (1 szklanka)
  • Olej – 50 ml (1/4 szklanki)
  • Pieprz – 2 szczypty
  • Sól – 1/3 łyżeczki

Przygotowanie

Cukinię zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Dodać przesianą mąkę orkiszową i gryczaną (można dać jeden rodzaj 🙂 ), proszek do pieczenia oraz mąkę kokosową. Dorzucić jajo, pieprz, sól, wlać olej i mleko. Jeśli gofry będą dla dziecka, to pominąć sól. Wszystko dokładnie wymieszać i odstawić na kilka minut (jeśli masa będzie za gęsta, dodać trochę mleka). Piec na mocno rozgrzanej, lekko natłuszczonej gofrownicy (najlepiej używać taką powyżej 1200W). Studzić na kratce. Podawać z ulubionymi dodatkami (u nas było to jajko, awokado, roszponka, czerwona cebula, pomidorki, oliwa, czarnuszka).

Do masy można dodać trochę startego, twardego sera – będą jeszcze smaczniejsze 🙂

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00