Frittata z zielonymi szparagami

Wskazówki

45 minut  1 porcja
1 porcja to: 569 kcal \ B-24 g \ W-17 g \ T-48 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Masło klarowane – 15 g (1 łyżka)
  • Oliwa – 5 g (1 łyżeczka)
  • Serek philadelphia – 75 g (3 łyżki)
  • Szparagi – 380 g (1 pęczek)
  • Jajo kurze – 100 g (2 sztuki)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Szparagi myjemy i usuwamy zdrewniałe części (łapiemy za oba końce i wyginamy-  miejscu gdzie się złamią kończy się zdrewniała część). Można je obrać ze skórki- ja ten etap pominęłam. Przez minutę blanszujemy je w gorącej wodzie, a następnie wrzucamy do zimnej, aby zachowały swój piękny zielony kolor. Wyciągamy je, osuszamy, a następnie wrzucamy na patelnię z rozgrzanym olejem rzepakowymasłem klarowanym. Obie strony smażymy przez około 2 minuty. Delikatnie solimy i pieprzymy. Jajka rozbijamy, dodajemy 3 łyżki serka naturalnego, doprawiamy odrobiną pieprzu i wylewamy na formę. Na masie jajecznej wykładamy szparagi. Pieczemy w temperaturze 180C przez około 25 minut.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00