Flatbread z serem pleśniowym i gruszką

Wskazówki

30 minut  4 porcje
1 porcja to: 305 kcal \ B-12 g \ W-38 g \ T-11 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Mąka orkiszowa – 200 g (1 porcja)
  • Oliwa – 20 g (2 łyżki)
  • Woda – 125 g (1 porcja)
  • Jogurt grecki – 60 g (3 łyżki)
  • Cebula czerwona – 50 g (1/2 sztuki)
  • Gruszka – 130 g (1 sztuka)
  • Ser pleśniowy Lazur – 60 g (1 kawałek)
  • Sól – 1 łyżeczka
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Rozmaryn suszony – 1 łyżeczka

Przygotowanie

Przepis jest moim totalnym eksperymentem. Miałam ochotę na coś a’la pizza, ale nie chciałam czekać przez godzinę lub więcej, aż urośnie ciasto drożdżowe.

W misce wymieszać mąkę, wodę, oliwę i sól. Powinno powstać elastycznie ciasto. Na blacie lekko podsypanym mąką rozwałkować placek. Posmarować jogurtem, doprawić solą i pieprzem. Obłożyć pokrojoną w piórka cebulą, kawałkami gruszki i serem pleśniowym. Posypać suszonym rozmarynem, polać miodem. Piec w piekarniku nagrzanym do 200C przez około 20 minut.

* miodu można użyć po pieczeniu, aby nie stracił swoich właściwości
** mąkę orkiszową można wymienić na zwykłą, danie będzie smaczniejsze

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00