Fit carbonara

4.3/5 - (Ocen: 3)
Fit carbonara

Wskazówki

15 minut
2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji: 418 kcal \ B-23 g \ T-9 g \ W-59 g \ BŁ-3 g
Wartość odżywcza 100 g carbonary: 248 kcal \ B-13 g \ T-6 g \ W-35 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Szynka szwarcwaldzka – 4 plastry (44 g)
  • Pietruszka, natka – 2 łyżki (24 g)
  • Czosnek – 2 ząbki (10 g)
  • Makaron spaghetti – 1/3 opakowania (160 g)
  • Jajo – 2 sztuki (100 g)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

  1. Makaron ugotuj al dente. Jaja wybij do miseczki, dopraw solą i roztrzep.
  2. Szynkę pokrój drobno i podsmaż na patelni. Dodaj przeciśnięty przez praskę czosnek i natkę pietruszki. Smaż chwilę i dodaj gorący makaron. Dopraw pieprzem.
  3. Patelnię ściągnij z palnika i wlej masę jajeczną. Bardzo szybko i sprawnie wymieszaj i przełóż na talerze. Jaja nie powinny się ściąć!

Fit carbonara to lekko odchudzona wersja tradycyjnej Carbonary z boczkiem. Mimo, że jest mniej kaloryczna. jest bardzo smaczna i jestem pewna, że zasmakuje większości z Was.

Szukasz prostych i zdrowych przepisów?

Zajrzyj na mój Instagram 🙂
Ponad 150tys. obserwatorów, masa kuchennych inspiracji i nie tylko!
instagram.com/odzywiajsiezdrowo

Oceń przepis

4.3/5 - (Ocen: 3)

Dodaj komentarz

Item added to cart.
0 items - 0,00