Domowy fishburger

5/5 - (Ocen: 2)
Domowy fishburger

Wskazówki

30 minut
4 sztuki
Wartość odżywcza 1 sztuki: 582 kcal \ B-32 g \ T-21 g \ W-65 g \ BŁ-2 g

Składniki

Dodatki

  • Pomidor – 2 plastry (40 g)
  • Sałata – 1 liść (5 g)
  • Ogórek konserwowy – 2 plastry (4 g)

Przygotowanie

  1. Rybę dokładnie umyj, podziel na mniejsze kawałki (możesz je przekroić wzdłuż), dopraw solą i pieprzem, a następnie opanieruj: najpierw obtocz w mące, następnie w roztrzepanych jajkach i bułce tartej. Usmaż.
  2. Przygotuj sos a’la tatarski.
  3. Bułki (polecam z tego przepisu) przekrój i obie części posmaruj sosem. Wyłóż sałatę, podsmażoną rybę i dodatki.

Fish burger to kawałek soczystej ryby zamknięty w burgerowej bułce. Podany w towarzystwie sosu a’la tatarskiego i warzyw sprawdzi się jako pyszny obiad lub kolacja.

Szukasz prostych i zdrowych przepisów?

Zajrzyj na mój Instagram 🙂
Ponad 150tys. obserwatorów, masa kuchennych inspiracji i nie tylko!
instagram.com/odzywiajsiezdrowo

Oceń przepis

5/5 - (Ocen: 2)

2 komentarze do “Domowy fishburger”

  1. Jakim sposobem pszenne pieczywo ma być dobre dla IO? Większość przepisów niestety jest niezgodnych z dietą. A szkoda, bo blog mógłby być fajny.

    Odpowiedz
    • Przy założeniu,że takiego Fishburgera potraktujemy jako posiłek rekreacyjny – czyli pojawi się w diecie raz na jakiś czas, nie powinien zaszkodzić. Tym bardziej, że nie jemy tu samej białej bułki, a całość – kawałek ryby (białko), warzywa (trochę błonnika) i sos (białko i tłuszcz). Czyli ładunek glikemiczny dania nie będzie bardzo wysoki. Z resztą, jeżeli ktoś bardzo chce, bułkę pszenną może wymienić na pełnoziarnistą.

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Item added to cart.
0 items - 0,00