Domowy fishburger

5/5 - (1 vote)
Domowy fishburger

Wskazówki

30 minut  4 sztuki
Wartość odżywcza 1 sztuki:
582 kcal \ B-32 g \ T-21 g \ W-65 g \ BŁ-2 g

Składniki

Dodatki

  • Pomidor – 40 g (2 plastry)
  • Sałata – 5 g (1 liść)
  • Ogórek konserwowy – 4 g (2 plastry)

Przygotowanie

  1. Rybę dokładnie umyj, podziel na mniejsze kawałki (możesz je przekroić wzdłuż), dopraw solą i pieprzem, a następnie opanieruj: najpierw obtocz w mące, następnie w roztrzepanych jajkach i bułce tartej. Usmaż.
  2. Przygotuj sos a’la tatarski.
  3. Bułki (polecam z tego przepisu) przekrój i obie części posmaruj sosem. Wyłóż sałatę, podsmażoną rybę i dodatki.

Fish burger to kawałek soczystej ryby zamknięty w burgerowej bułce. Podany w towarzystwie sosu a’la tatarskiego i warzyw sprawdzi się jako pyszny obiad lub kolacja.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

5/5 - (1 vote)
Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Alicja
Alicja
1 miesiąc temu

Jakim sposobem pszenne pieczywo ma być dobre dla IO? Większość przepisów niestety jest niezgodnych z dietą. A szkoda, bo blog mógłby być fajny.

Item added to cart.
0 items - 0,00