Domowa granola z owocami

Wskazówki

50 minut
całość to: 1698 kcal \ B-46 g \ W-213 g \ T-68 g \ BŁ-29 g

Składniki

  • Migdały – 60 g (2 garści)
  • Wiórki kokosowe – 30 g (3 łyżki)
  • Płatki owsiane – 220 g (2 szklanki)
  • Miód – 75 g (3 łyżki)
  • Truskawki liofilizowane – 10 g (1 garść)
  • Żurawina liofilizowana – 10 g (1 garść)
  • Jeżyny liofilizowane – 10 g (1 garść)

Przygotowanie

Migdały, *wiórki kokosowe i płatki owsiane wsypać do miski, wlać miód (lub inne słodzidło) i wszystko delikatnie wymieszać. Kiedy składniki będą delikatnie sklejone, wyłożyć je na blachę wyłożoną papierem do pieczenia, równomiernie rozprowadzić. Piec około 20-30 minut w 180C, mieszając od czasu do czasu aby orzechy spiekły się równomiernie. Odsawić do przestudzenia, a następnie połamać. Wymieszać z *liofilizowanymi owocami i zamknąć w szczelnym pojemniku. Zjadać w ulubionej postaci (z mlekiem roślinnym, jogurtem probiotycznym td.).

* Dodatki można wymieniać wedle upodobania. Wiórki kokosowe można dodać w trakcie pieczenia (lubią się przypalać).
* W wersji bezglutenowej płatki wymieniamy na bg.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00