Danie jednogarnkowe z indykiem, ziemniakami i cukinią

Wskazówki

40 minut  2 porcje
1 porcja to: 479 kcal \ B-48 g \ W-51 g \ T-13 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Indyk, filet z piersi – 400 g (1 porcja)
  • Masło klarowane – 15 g (1 łyżka)
  • Ziemniaki – 300 g (1 porcja)
  • Cebula czerwona – 105 g (1 sztuka)
  • Marchew – 90 g (2 sztuki)
  • Cukinia – 400 g (1 średnia sztuka)
  • Pomidory z puszki – 400 g (1 puszka)
  • Bulion domowy – 480 g (2 szklanki)
  • Papryka ostra – 1 szczypta
  • Papryka słodka – 1/2 łyżeczki
  • Rozmaryn suszony – 1 szczypta

Przygotowanie

Ziemniaki obrać, dokładnie umyć, pokroić na małe kawałki. Marchew i cukinię obrać, przekroić wzdłuż i pokroić na półtalarki. Cebulę pokroić w kostkę. Mięso umyć, osuszyć, pokroić w kostkę i zrumienić na maśle, porządnie doprawić papryką (słodką i ostrą), połączyć z warzywami. Doprawić rozmarynem, solą i pieprzem. Wszystko zalać bulionem (domowym rosołem) oraz pomidorami (w sezonie można dodać świeże) i dusić około 20 minut. Najlepiej będzie, gdy danie trochę odparuje. W razie czego jeszcze doprawić.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
6 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Iza

Pycha 🙂

Maria

Zamiast indyka dałam kurczaka i dorzuciłam fasolę czerwoną. Super

Krystyna

Robiłam w weekend – bardzo dobre! Dałam pomidory w całości. Mąż się zachwycał

Item added to cart.
0 items - 0,00