Czekoladowa owsianka z karmelizowanym bananem i masłem migdałowym

Czekoladowa owsianka z karmelizowanym bananem i masłem migdałowym

Wskazówki

15 minut  1 porcja
Wartość odżywcza 1 porcji:
448 kcal \ B-11 g \ W-61 g \ T-18 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Płatki owsiane – 30 g (3 łyżki)
  • Mleko migdałowe – 100 g (1/2 szklanki)
  • Syrop klonowy – 5 g (1 łyżeczka)
  • Czekolada gorzka (70% kakao) – 10 g (2 kostki)
  • Masło migdałowe – 15 g (1 łyżka)
  • Banan – 120 g (1 sztuka)
  • Miód – 10 g (1 łyżeczka)

Przygotowanie

Banana pokroić w plastry. Na patelni rozpuścić miód (albo inne słodzidło), wrzucić plasterki banana i delikatnie je skarmelizować. Płatki owsiane przesypać do garnuszka, zalać mlekiem, dodać syrop klonowy (można pominąć). Gotować na wolnym ogniu do czasu, aż płatki lekko zmiękną. Dodać czekoladę i wymieszać porządnie, aby się rozpuściła. Przełożyć do miseczki. Na wierzchu ułożyć łyżkę masla migdałowego oraz banana. Można dodatkowo przystroić kawalkami czekolady, nasionami chia, pyłkiem pszczelim.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00