Czekoladowa owsianka na budyniu z bananem

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 416 kcal \ B-11 g \ W-64 g \ T-12 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Płatki owsiane – 100 g (1 porcja)
  • Mleko migdałowe – 200 g (1 szklanka)
  • Nasiona chia – 5 g (1 łyżeczka)
  • Siemię lniane – 10 g (1 łyżka)
  • Syrop klonowy – 12 g (1 łyżka)
  • Budyń śmietankowy w proszku – 16 g (2 łyżki)
  • Kakao niesłodzone – 5 g (1 łyżeczka)
  • Banan – 120 g (1 sztuka)
  • Dżem malinowy (niskosłodzony) – 30 g (2 łyżeczki)
  • Czekolada gorzka (70% kakao) – 10 g (2 kostki)
  • Pyłek pszczeli – 5 g (1 łyżeczka)

Przygotowanie

W garnku zagotowuję mleko (można użyć zwykłe, krowie) z płatkami owsianymi, chia i siemieniem. Dodaję syrop klonowy. W szklance rozrabiam mleko (na oko) i 2 łyżki budyniu waniliowego (bez cukru), czubatą łyżeczkę kakao. Kiedy płatki zaczynają się gotować, dolewam mleko z budyniem i mieszam aż zgęstnieje. Podaję z dodatkami (banan, domowy dżem malinowy, czekolada gorzka, pyłek pszczeli, chia).

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00