Curry z kurczakiem i warzywami

Wskazówki

30 minut  2 porcje
1 porcja to: 519 kcal \ B-48 g \ W-12 g \ T-34 g \ BŁ-0 g

Składniki

  • Czosnek – 15 g (3 ząbki)
  • Imbir świeży – 10 g (2 cm kawałek)
  • Filet z kurczaka – 400 g (2 porcje)
  • Czerwona pasta curry – 10 g (1 łyżeczka)
  • Przyprawa curry – 5 g (1 łyżeczka)
  • Mleko kokosowe – 220 g (1 szklanka)
  • Sos sojowy – 10 g (1 łyżka)
  • Olej kokosowy – 10 g (1 łyżka)

Przygotowanie

Czosnek i imbir oczyścić, zetrzeć na tarce o drobnych oczkach. Kurczaka umyć, oczyścić z błonek, pokroić w kostkę. Mięso wymieszać z pastą curry (tak aby każdy kawałek był nią otoczony). Posolić. Na patelni rozgrzać olej kokosowy, wrzucić ibir z czosnkiem i chwilę przesmażyć. Dodać kurczaka i smażyć do ścięcia białka (aż mięso straci różowy kolor). Wlać mleko kokosowe i zagotować. Gdy sos z mięsem się zredukuje (zgęstnieje) dodać sos sojowy. Gotować jeszcze przez chwilę. Sos podawać z ryżem i ulubionymi warzywami.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00