Chleb ziarnisty bez mąki

Wskazówki

1,5 godziny
całość to: 2609 kcal \ B-124 g \ W-186 g \ T-134 g \ BŁ-56 g

Składniki

  • Płatki owsiane – 100 g (1 porcja)
  • Płatki orkiszowe – 100 g (1 porcja)
  • Komosa ryżowa – 100 g (1 porcja)
  • Siemię lniane – 100 g (1 porcja)
  • Pestki dyni – 50 g (1 porcja)
  • Słonecznik łuskany – 50 g (1 porcja)
  • Sezam – 10 g (1 łyżka)
  • Jajo kurze – 250 g (5 sztuk)
  • Maślanka – 150 g (1 porcja)
  • Sól – 2 łyżeczki

Przygotowanie

Jajka roztrzepać, dodać sól oraz maślankę i wymieszać dokładnie. Do miski wrzucić płatki, komosę, pestki oraz nasiona. Połączyć składniki suche i mokre. Odstawić na 15 minut. Całość przełożyć do prostokątnej formy wyłożonej papierem do pieczenia, uderzyć kilka razy o blat (dzięki temu masa lepiej się ułoży). Piec przez godzinę w 180C. Po upieczeniu odstawić do przestudzenia.

Przepis jest na keksówkę 11 x 35 cm (chociaż można wykorzystać mniejszą).

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00