Print Friendly, PDF & Email

Chleb ziarnisty bez mąki

Wskazówki

1,5 godziny
całość to: 2609 kcal \ B-124 g \ W-186 g \ T-134 g \ BŁ-56 g

Składniki

  • Płatki owsiane – 100 g (1 porcja)
  • Płatki orkiszowe – 100 g (1 porcja)
  • Komosa ryżowa – 100 g (1 porcja)
  • Siemię lniane – 100 g (1 porcja)
  • Pestki dyni – 50 g (1 porcja)
  • Słonecznik łuskany – 50 g (1 porcja)
  • Sezam – 10 g (1 łyżka)
  • Jajo kurze – 250 g (5 sztuk)
  • Maślanka – 150 g (1 porcja)
  • Sól – 2 łyżeczki

Przygotowanie

Jajka roztrzepać, dodać sól oraz maślankę i wymieszać dokładnie. Do miski wrzucić płatki, komosę, pestki oraz nasiona. Połączyć składniki suche i mokre. Odstawić na 15 minut. Całość przełożyć do prostokątnej formy wyłożonej papierem do pieczenia, uderzyć kilka razy o blat (dzięki temu masa lepiej się ułoży). Piec przez godzinę w 180C. Po upieczeniu odstawić do przestudzenia.

Przepis jest na keksówkę 11 x 35 cm (chociaż można wykorzystać mniejszą).

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiadyE-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00