Burgery z łososia

5/5 - (Ocen: 2)
Burgery z łososia

Wskazówki

20 minut
3 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji z dodatkami: 656 kcal \ B-34 g \ T-36 g \ W-49 g \ BŁ-4 g
Wartość odżywcza 1 porcji bez dodatków: 332 kcal \ B-27 g \ T-25 g \ W-1 g \ BŁ-0 g
Wartość odżywcza 100 g burgera: 219 kcal \ B-18 g \ T-16 g \ W-1 g \ BŁ-0 g

Składniki

  • Łosoś, filet – 2 sztuki (400 g)
  • Cebula dymka – 1 sztuka (20 g)
  • Czosnek – 1 ząbek (5 g)
  • Sok z cytryny – 1 łyżka (6 g)
  • Koperek – 1 łyżka (4 g)
  • Sól – 2 szczypty
  • Pieprz – 2 szczypty
  • Oliwa – 2 łyżki (20 g)

Przykładowe dodatki

Ważne!
*Jeśli masz Insulinooporność (IO) / Zespół policystycznych jajników (PCOS), wymień na ryż basmati (ma niski IG) lub brązowy.

Przygotowanie

  1. Łososia oczyść z ewentualnych ości i posiekaj drobno. Przełóż do miski. Pokrój dymkę, czosnek, koperek i dodaj do ryby. Dopraw sokiem z cytryny, solą i pieprzem. Wymieszaj.
  2. Połowę masy zblenduj i wymieszaj wszystko raz jeszcze. Uformuj 6 burgerów. Na patelni rozgrzej oliwę i podsmażaj je z obu stron po 1,5-2 minuty. Uważaj, żeby nie smażyć za długo, bo burgery będą suche. Podawaj z dodatkami ❤️

Burgery z łososia fantastycznie smakują solo, podane z sałatką lub w bułce z dodatkami. Nie ważne którą opcję wybierzesz, zawsze będą smaczne 🙂 Przygotowanie nie jest skomplikowane, więc bardzo Ci polecam.

Przygotowanie składników do burgera z łososia
Wymieszanie składników
Wymieszanie składników
Formowanie burgerów
Smażenie burgerów
Gotowe burgery z łososia

Szukasz prostych i zdrowych przepisów?

Zajrzyj na mój Instagram 🙂
Ponad 150tys. obserwatorów, masa kuchennych inspiracji i nie tylko!
instagram.com/odzywiajsiezdrowo

Oceń przepis

5/5 - (Ocen: 2)

Dodaj komentarz

Item added to cart.
0 items - 0,00