Burgery z falafelami

Burgery z falafelami

Wskazówki

15 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
527 kcal \ B-20 g \ W-51 g \ T-15 g \ BŁ-11 g

Składniki

  • Bułka do hamburgera – 110 g (2 sztuki)
  • Sałata rzymska – 40 g (4 liście)
  • Pomidor – 170 g (1 średnia sztuka)
  • Falafele – 180 g (6 sztuk)
  • Majonez – 20 g (1 łyżka)
  • Musztarda – 8 g (1 łyżeczka)
  • Miód – 12 g (1 łyżeczka)
  • Chipsy z komosy ryżowej (Eat Real) – 10 g (1 garść)

Przygotowanie

Ulubione bułki (najlepiej domowe) podpiec na patelni lub w opiekaczu.  Przygotować sos: musztardę, miód i majonez wymieszać dokładnie. Na połówce bułki rozsmarować sos, ułożyć sałatę, falafele (z TEGO przepisu), pomidora oraz chipsy. Przykryć drugą połówką bułki posmarowaną sosem.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Karolina
Karolina
1 miesiąc temu

Ooo, bardzo ciekawy przepis na burgera! Muszę go spróbować. Nie wyobrażam sobie robić burgera domowego bez przygotowania domowej bułki w piekarniku. Też mam bardzo dobry przepis na bułki maślane 😉
Ostatnio wraz z mężem często zamawiamy burgery z burgerking. Zdecydowanie lepiej mi smakują, niż z innych restauracji. Zawsze mam problem, gdy przygotowuję burgery w domu. Niestety nie smakują mi tak, jakbym tego oczekiwała. Zjeść oczywiście zjem, ale nie mogę odwzorować chociaż w kilku procentach smaku burgera z popularnych restauracji. Nawet mięso smakuje inaczej.

Item added to cart.
0 items - 0,00