Bezglutenowe placuszki ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

Wskazówki

30 minut  2 porcje
1 porcja to: 463 kcal \ B-20 g \ W-70 g \ T-11 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Mleko – 220 g (1 szklanka)
  • Jogurt naturalny – 100 g (4 łyżki)
  • Soda – 5 g (1 łyżeczka)
  • Bezglutenowe otręby owsiane – 21 g (3 łyżki)
  • Cebula czerwona – 25 g (1/2 sztuki)
  • Suszone pomidory w oliwie – 28 g (4 plastry)
  • Czosnek – 5 g (2 ząbki)
  • Jajo kurze – 50 g (1 sztuka)
  • Mąka jaglana – 140 g (1 szklanka)
  • Szpinak – 50 g (2 garści)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Zioła prowansalskie – 1 szczypta

Przygotowanie

Szpinak rozmrażamy, pomidory, cebulkę i czosnek drobno siekamy. Mąkę przesiewamy z proszkiem do pieczenia/ sodą, dodajemy otręby, jajko, mleko oraz przyprawy. Wszystkie składniki miksujemy. Na patelni rozgrzewamy odrobinę oleju i nakładamy porcje ciasta. Smażymy z obu stron (aż się zarumienią). Podajemy z sosem czosnkowym lub innym ulubionym.

Opcjonalnie: przygotowujemy sos: czosnek drobno siekamy i łączymy z jogurtem naturalnym. Dodajemy pieprz i zioła prowansalskie i odstawiamy aby się przegryzł.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00