Aksamitny krem czekoladowy

Wskazówki

5 minut  2 porcje
1 porcja to: 258 kcal \ B-4 g \ W-39 g \ T-13 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Banan – 240 g (2 sztuki)
  • Kakao niesłodzone – 10 g (2 łyżeczki)
  • Miód – 5 g (1 łyżeczka)
  • Nasiona chia – 5 g (1 łyżeczka)

Przygotowanie

Zmiksować bardzo dojrzałe awokado (warto sprawdzić czy nie jest gorzkie), banany, kakao, miód i nasiona chia. Przełożyć do naczyń i przyozdobić np.malinami.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
6 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Natalia W

Można pominąć awokado lub czymś zastąpić?

Gosia S

Czy nasiona chia można czyms zastąpić?

Gosia Zusman

Można sezamem

Item added to cart.
0 items - 0,00